Центр обслуговування платників Коростишівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області розміщений на другому поверсі адміністративної будівлі та має 3 зали.
Зал №1 обслуговування платників : платники мають змогу подати вхідну кореспонденцію, отримати необхідні довідки та отримати консультацію.
Зал № 2 прийом звітності та вхідної кореспонденції. Відвідувачі можуть отримати практичну допомогу щодо подачі звітності в електронному вигляді та користуванні послугами електронного цифрового підпису.
Залі №3 видача довідок та дозвільних документів- вирішити питання, що стосуються реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру) питань касового обслуговування , реєстрації та обліку платників податків, тощо.
В усіх залах ЦОП розміщена тематична друкована продукція, оформлено інформаційні та тематичні стенди, що містять зразки заповнення заяв, податкової звітності, актуальну інформацію з питань оподаткування, контактну інформацію керівництва органів Державної фіскальної служби України.
Для зручності відвідувачів в Центрі обслуговування платників Коростишівської ОДПІ також існує система Wi-Fi.
Так, за вересень 2014 року загальна кількість послуг, наданих у ЦОП Коростишівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області, складає 1202, з них:
- адміністративні послуги – 352 послуг.;
- інформативні (консультативні) послуги – 151 послуг .;
- прийом вхідної кореспонденції – 647
- видано 52 електронних цифрових підписів.
Громадяни та суб’єкти господарювання завітавши до інспекції, мають змогу проконсультуватись з необхідних питань із кваліфікованими спеціалістами. З питаннями можна звертатися до консультанта-модератора за телефоном: 5-23-80.
Час прийому відвідувачів у ЦОП: понеділок, середа, п’ятниця з 9-00 до 18-00, вівторок, четверг з 9-00 до 20-00, субота з 9-00 до 16-00.
ЦОП Коростишівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області працює за адресою: м. Коростишів вул. Шевченка ,1.
|