Додаток
до наказу начальника управління праці та соціального захисту населення Коростишівської райдержадміністрації
від 25 жовтня 2016 року № 32
УМОВИ
проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста з автоматизованої обробки інформації управління праці та соціального захисту населення Коростишівської районної державної адміністрації Житомирської області
Загальні умови
Посадові обов’язки |
- здійснення супроводу комп’ютерного програмного забезпечення в управлінні по пільгах, субсидіях і допомогах - передача та прийом інформації за допомогою електронної пошти - профілактика комп’ютерів на наявність вірусів - технічне обслуговування комп’ютерної техніки |
Умови оплати праці |
Згідно зі штатним розписом управління праці та соціального захисту населення Коростишівської райдержадміністрації посадовий оклад становить 2585 грн. |
Інформація про строковість чи безтроковість призначення на посаду |
На період відпустки для догляду за дитиною основного працівника |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1.Копія паспорта громадянина України 2. Письмова заява про участь в конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі. 3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки. 4.Копія (копії) документа (документів) про освіту. 5.Заповнена особова картка встановленого зразка. 6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік. |
|
Термін прийняття документів -15 календарних днів з дня оприлюднення на сайті Нацдержслужби |
Дата, час і місце проведення конкурсу: |
15 листопада 2016 року за адресою: Житомирська область, м. Коростишів, вул. Святотроїцька, 18 |
Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та електронна адреса особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: |
Клименко Наталія Семенівна тел. (04130) 5 29 38 kor_upszn@ukr.net |
Вимоги до професійної компетентності
1 |
Освіта |
Вища освіта за освітнім рівнем молодшого бакалавра, бакалавра |
2 |
Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії) |
не потребує |
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Спеціальні вимоги
1 |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про засади запобігання та протидії корупції» |
2 |
Професійні знання |
Закони України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», «Про захист персональних даних» |
3 |
Технічні вміння |
Впевнений користувач ПК (Microsoft Office, Internet) |
4 |
Особисті компетенції |
Орієнтація на саморозвиток |
Начальник управління О.А.Грищук
Додаток
до наказу начальника управління праці та соціального захисту населення Коростишівської райдержадміністрації
від 05 жовтня 2016 року № 30
УМОВИ
проведення конкурсу на заміщення тимчасово вакантної посади державної служби категорії «Б» - завідувача сектору прийому громадян управління праці та соціального захисту населення Коростишівської районної державної адміністрації Житомирської області
Загальні умови
Посадові обов’язки |
|
Умови оплати праці |
Згідно зі штатним розписом управління праці та соціального захисту населення Коростишівської райдержадміністрації посадовий оклад становить 2757 грн. |
Інформація про строковість чи безтроковість призначення на посаду |
На період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1.Копія паспорта громадянина України 2. Письмова заява про участь в конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі. 3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки. 4.Копія(копії) документа(документів) про освіту. 5.Заповнена особова картка встановленого зразка. 6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік. |
|
Термін прийняття документів -17 календарних днів з дня оприлюднення на сайті Нацдержслужби, до 24.10.2016 |
Дата, час і місце проведення конкурсу: |
27 жовтня 2016 року за адресою: Житомирська область, м. Коростишів, вул. Святотроїцька, 18 |
Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та електронна адреса особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: |
Клименко Наталія Семенівна тел. (04130) 5 29 38 kor_upszn@ukr.net |
Вимоги до професійної компетентності
1 |
Освіта |
Вища освіта за освітнім рівнем магістра |
2 |
Досвід роботи |
Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року |
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Спеціальні вимоги
1 |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про засади запобігання та протидії корупції» |
2 |
Професійні знання |
законодавство у галузі соціального захисту |
3 |
Прийняття ефективних рішень |
уміння вирішувати поставлені завдання |
4 |
Комунікація і взаємодія |
співпраця та налагодження партнерської взаємодії з іншими установами та організаціями |
5 |
Управління організацією роботи та персоналом |
організація і контроль роботи підлеглих |
6 |
Особисті компетенції |
аналітичні здібності |
Начальник управління О.А.Грищук
Додаток
до наказу начальника управління праці та соціального захисту населення Коростишівської райдержадміністрації
від 07 вересня 2016 року № 27
УМОВИ
проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста з автоматизованої обробки інформації управління праці та соціального захисту населення Коростишівської районної державної адміністрації Житомирської області
Загальні умови
Посадові обов’язки |
Здійснення супроводу комп’ютерного програмного забезпечення в управлінні |
Умови оплати праці |
Згідно зі штатним розписом управління праці та соціального захисту населення Коростишівської райдержадміністрації посадовий оклад становить 2585 грн. |
Інформація про строковість чи безтроковість призначення на посаду |
На період відпустки для догляду за дитиною основного працівника (по17.06.2018) |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1.Копія паспорта громадянина України 2. Письмова заява про участь в конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі. 3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки. 4.Копія(копії) документа(документів) про освіту. 5.Заповнена особова картка встановленого зразка. 6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік. |
|
Термін прийняття документів -20 календарних днів з дня оприлюднення на сайті Нацдержслужби |
Дата, час і місце проведення конкурсу: |
04 жовтня 2016 року за адресою: Житомирська область, м. Коростишів, вул. Святотроїцька, 18 |
Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та електронна адреса особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: |
Клименко Наталія Семенівна тел. (04130) 5 29 38 kor_upszn@ukr.net |
Вимоги до професійної компетентності
1 |
Освіта |
Вища освіта за освітнім рівнем молодшого бакалавра, бакалавра |
2 |
Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії) |
не потребує |
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Спеціальні вимоги
1 |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про засади запобігання та протидії корупції» |
2 |
Професійні знання |
Закони України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», «Про захист персональних даних» |
3 |
Технічні вміння |
Впевнений користувач ПК (Microsoft Office, Internet) |
4 |
Особисті компетенції |
Орієнтація на саморозвиток |
В.о.начальника управління Ю.В.Волошинська
Додаток
до наказу начальника управління праці та соціального захисту населення Коростишівської райдержадміністрації
від 12 серпня 2016 року № 22
УМОВИ
проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста з автоматизованої обробки інформації управління праці та соціального захисту населення Коростишівської районної державної адміністрації Житомирської області
Загальні умови
Посадові обов’язки |
Здійснення супроводу комп’ютерного програмного забезпечення в управлінні |
Умови оплати праці |
Згідно зі штатним розписом управління праці та соціального захисту населення Коростишівської райдержадміністрації посадовий оклад становить 2585 грн. |
Інформація про строковість чи безтроковість призначення на посаду |
На період відпустки для догляду за дитиною основного працівника (по17.06.2018) |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1.Копія паспорта громадянина України 2. Письмова заява про участь в конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі. 3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки. 4.Копія(копії) документа(документів) про освіту. 5.Заповнена особова картка встановленого зразка. 6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік. |
|
Термін прийняття документів -18 календарних днів з дня оприлюднення на сайті Нацдержслужби |
Дата, час і місце проведення конкурсу: |
07 вересня 2016 року за адресою: Житомирська область, м. Коростишів, вул. Святотроїцька, 18 |
Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та електронна адреса особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: |
Клименко Наталія Семенівна тел. (04130) 5 29 38 kor_upszn@ukr.net |
Вимоги до професійної компетентності
1 |
Освіта |
Вища освіта за освітнім рівнем молодшого бакалавра, бакалавра |
2 |
Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії) |
не потребує |
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Спеціальні вимоги
1 |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про засади запобігання та протидії корупції» |
2 |
Професійні знання |
Закони України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», «Про захист персональних даних» |
3 |
Технічні вміння |
Впевнений користувач ПК (Microsoft Office, Internet) |
4 |
Особисті компетенції |
Орієнтація на саморозвиток |
Начальник управління О.А.Грищук
Додаток
до наказу начальника управління праці та соціального захисту населення Коростишівської райдержадміністрації
від 08 липня 2016 року № 17
УМОВИ
проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державної служби категорії «Б» - начальника відділу грошових виплат і компенсацій управління праці та соціального захисту населення Коростишівської районної державної адміністрації Житомирської області
Загальні умови
Посадові обов’язки |
Відповідно до Положення про відділ грошових виплат і компенсацій: - забезпечення соціального захисту громадян шляхом надання грошових виплат і компенсацій; - виявлення малозабезпечених сімей, які потребують соціального захисту; - встановлення зв”язків із підприємствами, установами, організаціями, мініцентрами, створеними при сільських радах з питань соціального захисту малозабезпечених верств населення; - здійснення контролю за цільовим використанням коштів, передбачених для надання населенню субсидій та допомог, забезпечення своєчасності розрахунків із організаціями, які надають житлово-комунальні послуги, реалізують скраплений газ та тверде паливо; - контроль за призначенням усіх видів державних допомог та субсидій. |
Умови оплати праці |
Згідно зі штатним розписом управління праці та соціального захисту населення Коростишівської райдержадміністрації посадовий оклад становить 3101 грн. |
Інформація про строковість чи безтроковість призначення на посаду |
Безстроково |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1.Копія паспорта громадянина України 2. Письмова заява про участь в конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі. 3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. 4.Копія(копії) документа(документів) про освіту. 5.Заповнена особова картка встановленого зразка. 6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік. |
|
Термін прийняття документів -15 календарних днів з дня оприлюднення на сайті Нацдержслужби |
Дата, час і місце проведення конкурсу: |
29 липня 2016 року за адресою: Житомирська область, м. Коростишів, вул. Святотроїцька, 18 |
Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та електронна адреса особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: |
Клименко Наталія Семенівна тел. (04130) 5 29 38 kor_upszn@ukr.net |
Вимоги до професійної компетентності
1 |
Освіта |
Вища освіта за освітнім рівнем магістра |
2 |
Досвід роботи |
Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року, вільне володіння державною мовою. |
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Спеціальні вимоги
1. |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про засади запобігання та протидії корупції»; 4) Закон України «Про очищення влади»; 5) Бюджетний кодекс України; 6) Кодекс законів про працю України та інших законодавчих та підзаконних актів, що регламентують діяльність відділу грошових виплат і компенсацій |
2. |
Професійні знання |
Законодавство у галузі соціального захисту |
3. |
Лідерство |
1) уміння обгрунтовувати власну позицію; 2) досягнення кінцевих результатів |
4. |
Прийняття ефективних рішень |
1) уміння вирішувати комплексні завдання; 2) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів |
5. |
Комунікація і взаємодія |
1)уміння ефективної комунікації та публічних виступів; 2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії |
6. |
Впровадження змін |
1) реалізація плану змін та покращень; 2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них; 3) оцінка ефективності здійснених змін |
7. |
Управління організацією роботи та персоналом |
1) організація і контроль роботи; 2) оцінка і розвиток підлеглих; 3) управління конфліктами |
8. |
Особисті компетенції |
1) аналітичні здібності; 2) незалежність та ініціативність; 3) уміння працювати в стресових ситуаціях |
Начальник управління О.А.Грищук