Група "Гости"
Ви увійшли як Гость 
     


Статистика

Каталог статей

Головна » Статті » Державний соціальний інспектор

ДЕРЖАВНІ КОШТИ ПІД КОНТРОЛЬ

Для соціальної підтримки малозахищених верств населення сьогодні у нашій державі реалізуються програми державної соціальної допомоги та житлових субсидій. 

Основне завдання органів праці та соціального захисту населення - забезпечення адресності надання допомоги та цільового використання коштів державного бюджету. Наша діяльність спрямована з одного боку - на максимальне забезпечення захисту малозабезпечених верств населення, з іншого - контроль за використанням бюджетних коштів. Саме функцію контролю виконують соціальні інспектори управління праці та соціального захисту населення, які проводять перевірки нужденності сімей, що звернулись за наданням державної допомоги, в тому числі і житлових субсидій, достовірності та повноти наданої інформації про доходи та майновий стан. 

Окрім того соціальні інспектори, ведуть контроль за правильністю призначення спеціалістами управління державних допомог та житлових субсидій, тобто виконують функції внутрішнього аудиту. 

Кожний громадянин при поданні заяви про призначення державної соціальної допомоги письмово дає згоду на збір та перевірку інформації про сім’ю, доходи всіх її членів, їх власність та майно. 

Перевірки проводяться шляхом обстеження умов життя заявника, відвідування місця роботи, отримання від організацій, установ, підприємств необхідної інформації про доходи, проведення опитування осіб, які входять до складу сім’ї, родичів та інших осіб, а також отримання від них письмових пояснень. Наголошуємо, що при проведенні перевірки державний соціальний інспектор обов’язково пред’являє службове посвідчення, яке підтверджує його особу та повноваження. Вимоги державного соціального інспектора у межах виконання їх повноважень є обов’язковими для виконання посадовими особами підприємств, установ та організацій, фізичними особами – суб’єктами підприємницької діяльності. 

При виявленні державними соціальними інспекторами порушень - подання громадянами документів із неправильними відомостями або приховування доходів, що впливають на встановлення права на соціальну допомогу та її розмір, призначена допомога перераховується і надмірно виплачені кошті підлягають поверненню. 

Найбільш поширеними причинами зайвого отримання коштів є - надання неповної інформації про доходи членів сім’ї. Зокрема, при декларуванні доходів заявники найчастіше невірно зазначають наявність та дохід від земельних та майнових паїв, особливо, якщо такі паї знаходяться за межами населеного пункту, в якому вони проживають. Мають місце випадки неповідомлення про наявність у власності другого домоволодіння або автомобіля. 

Крім того, надмірне нарахування коштів відбувається у разі неповідомлення органів праці про своє працевлаштування заявниць, які вийшли на роботу на повний робочий день раніше, ніж закінчилась відпустка по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку. При неповерненні надміру виплачених коштів добровільно, в установлені строки, дане питання вирішуватиметься управлінням праці та соціального захисту населення, у судовому порядку. 

Узагальнюючи наведені приклади потрібно підкреслити , що попередити зайве отримання коштів і запобігти пов’язаним з цим неприємностям нескладно - для цього лише потрібно усвідомлювати ступень своєї відповідальності при зверненні за наданням державної допомоги й надавати достовірну та повну інформацію про доходи та майновий стан осіб, які входять до складу Вашої сім’ї. 

Головний державний соціальний інспектор

управління праці та соціального захисту населення                                                 Білоус А. П.

 

Категорія: Державний соціальний інспектор | Додав: Rom@ (2014-03-25)
Переглядів: 1062 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Державні інтернет ресурси


Прогноз погоди