Витяг з реєстру платників ПДВ замість свідоцтва платника
У зв'язку зі зміною порядку реєстрації платників ПДВ і скасуванням свідоцтва платника цього податку, з початку цього року платникам надано право за їх запитом отримувати витяги з реєстру платників ПДВ в органах Міндоходів. Підтвердженням факту реєстрації суб'єкта господарювання платником податку на додану вартість є наявність інформації про таку реєстрацію на офіційному веб-сайті Міндоходів, яка оновлюється щоденно. Тому з 1 січня 2014 року платники податку на додану вартість, до внесення змін у відповідні форми документів, не зазначають номер Свідоцтва у: - податковій декларації з податку на додану вартість та додатках до неї; - уточнюючому розрахунку податкових зобов’язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок; - реєстрі виданих та отриманих податкових накладних; - податковій накладній, яка складається при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг; - інших документах, форми яких передбачали зазначення цього реквізиту. Відсутність номера Свідоцтва у податковій звітності з податку на додану вартість, у податкових накладних та інших документах, форми яких передбачали зазначення номера Свідоцтва, складених після 1-го січня 2014 року не є порушенням порядку їх заповнення, та не є підставою для відмови у прийнятті органом Міндоходів такої звітності в паперовому чи електронному вигляді. Відповідна норма передбачена Законом України від 24.10 2013 № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень», який набрав чинності з 1 січня 2014 року.