Управління праці та соціального захисту населення Коростишівської райдержадміністрації оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державного службовця - головного спеціаліста з автоматизованої обробки інформації на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею 3-х річного віку основного працівника. Вимоги до кандидатів: громадянство України, освіта – вища, відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, стаж роботи за фахом – не менше 3-х років.
Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад державних службовців конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, Законів України «Про державну службу» та «Про засади запобігання та протидії корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи: заяву про участь у конкурсі; особову картку (форма П-2 ДС) з додатками; оригінали та копії документів про освіту, паспорта (1-2 сторінки, приписка), військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних), ідентифікаційного номера; декларацію про майно, доходи, витрати та зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік, фото 4х6 см (2 шт.). Переможець конкурсу додає довідку про медичний огляд за формою № 133 о.
Документи для участі в конкурсі приймаються впродовж 30 календарних днів з дня його оголошення.
Детально з умовами конкурсу можна ознайомитися за адресою: м. Коростишів, вул. К.Лібкнехта, 18, приймальня.
Телефон для довідок: 5-29-38
|